It was pretty bright

du är med på min top 100-lista.
"Starred" fast liksom bättre.

när jag blir stressad eller uttråkad drar jag tungan mot baksidan av mina tänder.
när man går på jazzbrunch slipper man hormonstinna tonåringar som bara är dumma. (jag drar tungan mot baksidan av mina tänder när jag måste lyssna på sexy bitch och låtsas vara förvirrad)

jag och frida funderar på att flytta tillsammans med min syster.
vi skulle ha omaka porslin och inget vardagsrum. man får ha en favoritkopp och gaffel, och en tallrik. många böcker men ingen tv (ingen utav oss ser på tv) för när man är hemma hos någon ska man inte se på tv. varje fredag skulle vi ha middag och äta på golvet och man får bjuda vem man vill, en fin främling eller en vän man inte träffat på länge. vi skulle läsa högt ur våra favoritböcker och lyssna till kasettband.


om jag hade en utelista skulle flickrum hamna på nummer ett
(plikten kallar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0