Start A New Life

jag har precis tagit sönder håkans tangentbordshållare för hundrade gången. som tack för kvällens tre-rättersmiddag. hehe, tack.

det är inte meningen att man ska bada strax efter man har ätit insåg jag när jag låg halvt utslagen i håkans badkar med en halv flaska barnängens "pärlglans"-balsam i håret. nu sitter jag inkletad i solkräm eftersom det enda som fanns i badrumsskåpet var rakkräm från lush för "riktigt manligt skägg".

jag vaknade upp av en frukost-sång och kaffet hade blivit kallt. på brunkebergstorg sjöng en tant om amor och jag fick återförenas med goda vänner. de steppade på drottninggatan och jag köpte kronärtskocka för trettio kronor.


nu ska
frilda & hakan
dansa en sexig dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0