feelin' like a tard

den varma känslan i magen höll i sig resten av dagen och det var fint att jag var på ett sådant bra humör. alla pussar och gratulationer hjälpte till såklart. frida den blonda manslukerskan ordnade ett kalas som hade allt. en kort resumé. kom tidigt till frida och drack vin med fina flickor som sjöng för mig med tomtebloss och gav mig en marabou mjölkchoklad, dansade lite och helt plötsligt var huset fyllt av vackra människor. den importerade vodkan anlände och jag försvann kort därefter men mer dans! blir blodsyster med wilma och delar cigaretter med främlingar. plötsligt var huset tomt igen och det blev nakendans tills jag somnade sött på sebastians mage. vaknar upptryckt mot väggen och börjar äta på chokladkakan lite darrigt. josef lagar egg benedict och vi dricker kaffe och röker cigaretter igen. vi trycker ner oss sex personer i fridas badkar och badar bubbelbad med endast skum. dansar lite till, spelar backgammon och äter pasta. lägger oss framför tvn och varvar mellan konståkning och family guy tills bussen gick 17:22. nu skall jag äta middag och tårta med la familia och allt känns bara så himla bra.

Kommentarer
Postat av: frida

"blond mansslukerska" hahaha åh burcu puss på dig

2010-05-02 @ 21:54:37
URL: http://shamhut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0