Love Is Here To Stay

ni vet när det man lever i ett töcken men så får man umgås med en vacker människa och hoppa i vattnet så att badmössan trillar av och promenera och äta glass med smak av saffran och ligga i en park och dricka både rött och vitt vin och tala om ting och man håller med varandra och man planerar resor och talar om män och om att bli vuxen för fort (för det kan bli rätt ensamt) och om pojkar fast hellre män och så lever man inte längre i ett töcken och även om man gör det så spelar det ingen roll. min sömniga blick har lagt sig och jag känner mig redo för äventyr. (det tog mig endast trettioen dagar)

imorgon blir tydligen båtresan av och inatt går jag och lägger mig med en smula förhoppning och lite överblivet rus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0