Photographs

oftast när jag kommer på saker så befinner jag mig på obekväma platser där jag inte direkt kan skriva ner eller dokumentera saker i sin briljans. det är där "utkast" på min mobil kommer in i bilden. jag sörjer fortfarande min stulna mobil med flera månaders av små små tankar.

ett urval från de senaste veckorna:

"Hela stockholm låg under ett stort svart moln."

"Ansgariegatan"

"Jag tycker inte om sura kvinnor med rynkor i pannan."

"Stepford wives"

"Maria Charles"

"Here Come The Girls 19-20 juni"

"- Vet du om pappa har gjort middag? Annars tänkte jag laga pasta med skinksås.
- Jag tycker inte om pasta.. med skinksås
- Du åt ju det till lunch.
- Det var då jag insåg det."

"Lennart Hyland"

"Det svåraste i livet är att skilja på sig själv och andra. Trots att jag känner mig som en tant ibland så är min livslust större än någonsin. Jag är bara inte fjorton år längre."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0