(hejdå)

de senaste dagarna har jag verkligen tänkt på djur. idag såg jag en dokumentär om ormar och tänkte på den gången min vän berättade om en flicka som hade en orm som husdjur. ormen fick slingra omkring på parkettgolven helt fritt och det var väl trivsamt för både ormen och familjemedlemmarna. efter ett tag så hade ormen börjat bete sig underligt. slutat äta mat och lurat runt hörn. hon hade vaknat upp en natt av att ormen låg raklång bredvid henne i sängen, så de beslöt sig för att ta med ormen till veterinären. det visade sig att ormen hade slutat äta för att göra plats för flickan, lagt sig bredvid henne för att mäta hennes kroppslängd, för att se ifall hon fick plats.

imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen. jag ska nog läsa en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0