Brutus calling

i tisdags bar det av. jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig utan var mest nöjd över att få slippa stockholm i ett par dagar. jag var ganska nedbruten, stress och regn, skyll det på vad du vill. men sekunden vi satte oss på bussen till skavsta så fick jag en varm känsla i magen. många har frågat mig hur det var där borta och jag vet inte riktigt vad jag ska säga för det går inte att förklara. det är som om allt det där dåliga äntligen försvunnit ur mitt system. vi fördrev våra dagar med att dricka yorkshire tea med granny och åka på dagsutflykter till små second hand butiker och engelska pubar. vi åkte till parker och träffade Harry i london och drack öl vid Brick Lane. det låter kanske inte som mycket, men det var det. och det var fantastiskt.


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0