I'm talking to the boy who couldn't keep his clothes on

detta hade kunnat bli världens pösigaste dag. och då menar jag hela paketet - vaknat med märken från kudden på kinden, lite yr i huvudet för att jag råkade somna LITE för tidigt igår, toapappret OCH tandkrämen är slut och jag glömde borsta tänderna igår. och av allt i min garderob hade jag satt på mig en rosa topp och gamla mjukizar från 5:an :( kommit till skolan och haft lektion med edvard. en bit av min själ hade dött och flygit ut genom fönstret och hela min dag hade varit förstörd.

men idag tog jag mig friheten att ignorera allt detta och ta min lilla tid. sitta lite i solen, dricka lite kaffe och helt enkelt rokka lite fett. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0