Oriental

de senaste dagarna har verkligen varit fantastiska. min annars så dunkla tillvaro är numera ljusfylld av en nyanländ sommar till stockholm. jag var rädd att magin från london och england skulle tyna bort men jag är nästan säker på att det är omöjligt. (jag lovar att berätta snart) så fort jag kom hem fick jag ligga i gräset bredvid Ebba och sedan gå på kalas hos Klara och Kajsa. 'orientaliskt' var ledordet och jag kom invirad i en sari. när min mamma hörde om temat hade hon raskt sprungit ner till vår indiska granne som kom upp och hjälpte till, skräckblandadförtjustning svar: ja. kvällen övergick till natt som övergick till morgon som övergick till en natts förlorad sömn. och jag älskar det.











bilder från Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0