Unwashed and somewhat slightly dazed

(har egentligen inte gjort någonting vettigt idag)

jag älskar de ofullständiga historierna.

ni vet när någon berättar någonting alldeles ointressant och man lägger till en ändelse som gör det lite mer spännande. t.ex. "jag var bara på toa" (och tvättade murran). det är ett fantastiskt tidsfördriv och går att tillämpa på det mesta. ni fattar?

annars så har mitt hjärta stannat några gånger idag för jag trott att det varit måndag. (när jag vaknade, när jag kollade på tv och nyss när jag såg en bild på frida i klassrummet) serri, jag håller på att förfalla. igår och idag har jag inte kunnat kommunicera med folk för att jag pratar för långsamt och säger orelevanta saker. and i love it!!

nu är Ebba på sin väg hit för att göra mig sällskap i min söndagseufori, ja den finns. i övrigt så vill jag tillägna denna låt till Fanny.

puss på er mina fanz.



Kommentarer
Postat av: fanny

Åh burci du är bäst!!

2010-05-05 @ 11:10:06
URL: http://shamhut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0