Vad ska man göra?

Jag är trött på:

Att vara i skolan, det skulle kunna vara skoj, men det är det inte

Hipstermännen i kontoret utanför skolan som tror att de är snygga för att de sitter i ett kritvitt rum med macdatorer där alla kan se in men 'de ba bryr sej inte'

Facebook

Ointressant information man blir påprackad dagarna i ända

Att min ekonomi tryter

Jag skulle vilja:

Baka en äppelkaka 

Skaffa mig ett husdjur t.ex. en kanariefågel

Att det snöade förskräckligt mycket och Stockholm förvandlades in till ett vinterlandskap

Köpa en klätterväxt

Gå på en världsutställning liknande de som fanns vid sekelskiftet

Bosätta mig i musikrummet på plan 3 med valvet och de stora fönstrena

För övrigt:

Det var någon som trodde att jag hade en vandrande pinne i min kaffeburk

Jag har precis fyndat ett tjusigt toalettbord och en lampa
Det är hög tid för glögg i kafét tycker jag

Tänkte se Lady in Shanghai

Stilig herre nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0