det enda som skulle kunna vara svettigare än din panna

ten-foil hats

jag skulle kunna döda för chokladmousse, oh lord pregnant lady talking för jag hatar verkligen chokladmousse
och att chatta på msn

idag fick en flicka epelepsianfall i skolan och jag fick höra om vaccinsprutans baksida såsom att få narkolepsi
och så tänkte jag att jag aldrig har blivit misshandlad och att någon gång måste man väl bli det
dessutom så såg vi på en dokumentär om kina och då kände jag att jag hellre skulle vilja få narkolepsi och somna och få ett epelepsianfall och bli misshandlad än att bo där.

visst ska vi kunna skapa lite harmoni här i världen

nej men jag har haft kuddkrig och varit på speeddating och gett livsråd och lekt med en osynlig boll och dansat charleston och skrattat också.

och då mår man fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0