kkkkklokkkkan

det är svårt att motverka de inre konvektionsströmmarna och man når en tidpunkt då man ställer sig frågan "herregud, slår mitt hjärta fortfarande?"

insikt insikt insiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsiktinsikt stirra ut i rymden
insiktinsiktinsikt insikt

den senaste tiden har gått åt att hjärntvätta mig själv

kärlek är oerhört överskattat säger jag som är dödligt förälskad..
i mig själv

mig själv
själv

mig

men det mesta handlar om rädslan över att ens själ ska trilla ner i en älv...
så jag övar mest på kullerbyttor och försöker värva folk till mitt kollektiv i ett slakthus

vi skulle äta paté och gråta över hur instängda vi var
jag och mig själv

"jag bryr mig verkligen inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0