Put on your sunday clothes

jag har en känsla av att ifall jag tänder lampan så kommer mitt rum vara fyllt av tysta andetag som jag först inte hörde men nu såg.

lampan förblir släckt. istället äter jag lite chokladpraliner och tänder min andra, ytterst svaga, lampa med rosa skärm så att mitt rum från gatuplan får se ut som ett horhus. eller bara lonely-girl-eating-chocolate-from-the-i-want-to-die-secret-chocolate-stash (med kombinationslås).

imorgon är det meningen att jag ska befinna mig i skolan klockan åtta. jag borde öva lite på mitt obefintliga presentationstal. eller bara fortsätta trycka på facey-b och likea statusar som "Att ha många vänner här inne på facebook är livsviktigt. Men hur många av dom vågar vara en true bro. Vill du vara där för mig när jag behöver dig så trycker du på "gilla" och lovar då aktivt att skjuta mig om jag slutar gilla kebab."

*lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0